Pertempuran Benih Penyakit Dengan Sunflower

Pertempuran Benih Penyakit Dengan Sunflower

OK mari kita melihat bagaimana makan biji bunga matahari penyakit membantu perjuangan.

Senarai berikut mungkin sangat asing kepada kita tetapi mereka telah menunjukkan banyak manfaat kepada sistem badan manusia dan dengan jumlah yang betul juga boleh membantu dalam memerangi penyakit jika diambil dalam keadaan seluruh semula jadi asal.

Choline: ini mempunyai peranan dalam fungsi kognitif / memori.

Tocopherols: Atau lebih dikenali sebagai Vitamin E, telah diketahui secara khusus membantu sistem kardiovaskular.

Lignan: Boleh menurunkan trigliserida dan kolesterol LDL. Telah terbukti juga melindungi daripada beberapa jenis kanser dan penyakit jantung.

Asid chlorogenic atau asid fenolik: adalah anti-karsinogen dan antioksidan.

Betaine: Juga boleh membantu dalam melindungi sistem kardiovaskular.

Penggunaan harian keseluruhan bijirin, kacang, biji benih dan makanan tumbuhan pasti dibayar perhatian yang lebih kepada hari ini oleh para penyelidik dan saintis sama. Untuk satu, mereka telah melihat bahawa biji bunga matahari mengandungi protein; lemak yang sihat, mineral, serat dan vitamin E, seperti yang kita lihat ini adalah sangat penting dalam peranan penyakit berjuang dan boleh menambah kecemerlangan pemakanan untuk diet kita.

Cuba bijirin pagi seluruh mendahului dengan beberapa biji bunga matahari untuk memulakan hari anda. Atau bagaimana pula smoothie buah-buahan dan membuang dalam beberapa badam, bunga matahari dan bijan benih. Sebenarnya jika anda seorang vegetarian / vegan maka ini protein sihat yang baik adalah sangat perlu dan membantu dengan pengambilan semua protein anda ke atas. Saya mendapati pasti bahawa seluruh kekurangan mitos protein vegetarian / vegan hanya itu mitos. Hanya termasuk dalam makanan semula jadi keseluruhan dalam pengambilan harian anda dan anda akan melihat perbezaan yang positif.

Pada bulan Mac 2001 Dr. K. Phillips of Virginia Polytechnic Institute dan State University telah mendapatkan maklumat terperinci mengenai kernel bunga matahari. Senarai di atas menunjukkan penyelidikan yang telah ditemui bahawa kernel bunga matahari mempunyai nombor nutrisi yang boleh melindungi sistem kardiovaskular serta lain-lain bentuk penyakit. Nutrien ini bertindak sebagai anti-karsinogen dan antioksidan. Sebagai makanan "keseluruhan" kernel ini sedikit unik pek banyak punch dan perlu dimasukkan dalam diet semua orang.

Secara ringkas - Mereka tidak mungkin menjadi satu kebiasaan kepada kami orang-orang awam tetapi bunga matahari kernel seluruh mengandungi tahap besar choline, betaine, asid fenolik, vitamin E, dan sumber yang baik lignan dan arginina. Walaupun juri tidak sepenuhnya di atas semua faedah makanan keseluruhan kita lihat bahawa inti bunga matahari pek punch pemakanan yang serius dan kajian menunjukkan bahawa ia menawarkan pelbagai manfaat kepada kesihatan kita.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar