Natural Health baik adalah All About Menyokong Sistem Imun Anda

Natural Health baik adalah All About Menyokong Sistem Imun Anda

Kesihatan semula jadi yang baik adalah semua tentang menyokong usaha terbaik badan anda. Badan anda mempunyai kebijaksanaan semula jadi. Semua yang berlaku, setiap gejala ia melemparkan keluar, adalah satu percubaan untuk mengembalikan keseimbangan. Walaupun kadang-kadang boleh kelihatan seolah-olah ia meletakkan anda dalam bahaya, ia tidak pernah tidak.

Sebagai contoh, demam yang tinggi adalah tanda yang sangat baik yang anda mempunyai sistem imun yang kuat. Satu yang bekerja dengan cekap untuk mengusir patogen menyerang. Ya, ia perlu dipantau. Tetapi rawatan ini bukanlah rawatan. Atau rawatan homeopati yang berfungsi dengan menyokong sistem imun anda.

Contoh lain adalah asma. Menakutkan walaupun gejala yang serius asma boleh, sebelum penggunaan kortison, tiada kematian direkodkan. Rawatan kortison berubah itu. Kini, ia adalah mungkin untuk mati akibat asma.

Dalam contoh yang pertama, sistem imun yang kuat dapat menghalang kemasukan patogen yang menyerang. Dalam contoh kedua, serangan asma mencapai apa yang badan diperlukan - lebih banyak karbon dioksida. Satu-satunya cara badan anda boleh menerima lebih banyak karbon dioksida adalah untuk menghentikan anda bernafas untuk beberapa saat atau satu atau dua minit.

Dengan mencegah demam yang tinggi, patogen yang menyerang dengan jayanya. Dengan membenarkan pernafasan kepada biasa, tahap karbon dioksida badan anda kekal terlalu rendah untuk membolehkan pemulihan yang sihat.

Sebaik sahaja anda memahami dan menghargai bahawa badan anda tidak mempunyai kebijaksanaan, dan tanda-tanda dan gejala-gejala yang ada untuk dilayan dengan kefahaman, maka anda boleh mula untuk bergerak ke arah kesihatan yang baik semula jadi.

Sistem imun yang kuat perlu sentiasa matlamat anda. Berbekalkan ini, kesihatan semulajadi anda yang baik akan tahu tiada batas. Anda tidak akan jatuh sakit dan apabila anda lakukan, anda akan pulih dengan cepat.

Beberapa kaedah bekerja dengan menekan sistem imun anda. Ini akan sentiasa mengambil masa untuk ke arah yang lebih sakit.

Jadi bagaimana anda menyokong imuniti semula jadi anda?

Terdapat banyak cara dan semua aspek perlu diberi perhatian:

diet yang sihat
senaman
masa yang tetap untuk anda
masa santai biasa, di mana anda boleh berhenti dan 'bau mawar'
pendedahan biasa kepada cahaya matahari semula jadi
kebebasan emosi - ungkapan semula jadi anda sendiri dan membenarkan orang lain yang sama
penggunaan sahaja kesihatan atau gangguan emosi rawatan yang bekerja dengan menyokong sistem imun anda, seperti homeopati, yoga, meditasi
Ia benar-benar penting untuk masa yang tetap untuk anda. Ini tidak sentiasa dihargai sebagai penting. Ibu bapa sering melakukan ini. Mereka sering meletakkan kanak-kanak pertama. Walau bagaimanapun, adalah amat penting, untuk mempunyai masa untuk menjadi anda. Ia mengembalikan imbangan, ia melegakan anda, anda akhirnya menetapkan contoh yang baik kepada anak-anakmu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar