Menghilangkan Batu Karang - 10 Rahsia Pakar Bedah Pundi hempedu Tidak Mahu Anda Tahu

Menghilangkan Batu Karang - 10 Rahsia Pakar Bedah Pundi hempedu Tidak Mahu Anda Tahu

Menghilangkan batu karang hanya mendapat lebih mudah. Dengan kajian penyelidikan kesihatan semula jadi yang disiarkan setiap hari, kini kita tahu lebih lanjut mengenai pundi hempedu dan bagaimana anda boleh lulus batu karang kolesterol secara semula jadi.

Malangnya, hospital dan pakar bedah tidak mahu anda tahu tentang rahsia ini. Seperti yang anda boleh bayangkan, pembedahan pundi hempedu merupakan industri bernilai berbilion dolar. Adakah anda tahu bahawa lebih setengah juta rakyat Amerika yang akan menjalani pembedahan ini setiap tahun? Dan semakin ramai orang memilih untuk menjaga organ mereka (pundi hempedu) dan cuba rawatan semula jadi.

Fakta! Membuang pundi hempedu anda boleh meningkatkan risiko kedua-dua usus dan kolon kanser dalam kajian membujur.

Jika anda berfikir tentang lulus batu anda di rumah, ini 10 rahsia boleh menjadi resipi anda untuk berjaya.

10 Rahsia untuk menyingkirkan batu karang

1. Diet anda mempunyai kesan yang besar kepada badan anda dan pundi hempedu anda. Anda perlu segera berhenti makan makanan yang tinggi lemak. Begitu juga, anda juga perlu berhenti makan makanan yang tinggi kolesterol. Makanan ini boleh menambah dengan komposisi batu anda serta menyebabkan batu masa depan.

2. Sehingga batu anda lulus anda benar-benar perlu memberi fokus kepada diet yang lebih sihat. Satu lagi petua untuk pemakanan adalah untuk makan banyak serat. Untuk bijirin, anda harus berusaha untuk makan roti dan pasta dengan serat makanan daripada 3 gram setiap hidangan.

3. Sayur-sayuran adalah mungkin makanan yang terbaik untuk pelaburan anda. Sayur-sayuran adalah rendah gula dan tinggi dalam serat (larut air). Ini bagus untuk curahan batu karang secara semula jadi.

4. sayur-sayuran tertentu dengan banyak klorofil seolah-olah mempunyai keputusan yang lebih baik. Sebagai contoh, makan bayam atau asparagus, yang sarat dengan klorofil, akan mengepam pundi hempedu lebih.

5. Rawatan yang terbaik adalah salah satu yang menyembuhkan dan mencegah. Pencegahan adalah ubat yang terbaik apabila ia datang kepada penyakit ini. Dengan itu berkata, anda perlu minum air yang banyak untuk menjaga tubuh anda berjalan dengan cekap serta curahan organ-organ anda. Air tidak mengekalkan kolesterol memerah yang menyumbang kepada mengubati.

6. Ramai penghidap akan memulakan hari mereka dengan semangkuk bijirin bran. Bran oat telah terbukti untuk mengepam pundi hempedu juga.

7. Ramai orang menambah vitamin C untuk meningkatkan imuniti mereka. Sedikit sekali mereka tahu bahawa vitamin ajaib ini juga akan menukar kolesterol ke hempedu tidak berbahaya? Ini adalah besar untuk batu dalam pundi hempedu.

8. terapi herba juga telah amat popular. Cholagogues telah ditunjukkan untuk merangsang pundi hempedu mengecut. Ini boleh membantu batu anda untuk lulus tanpa rasa sakit. Juga menemani ubat-ubat herba dengan kesihatan yang baik.

9. Satu lagi herba yang amat popular untuk penyakit ini adalah milk thistle. Herba dalam berwarna atau kapsul borang telah ditunjukkan untuk membersihkan hati dan merangsang pengeluaran hempedu.

10. Gaya hidup yang pintar adalah penting. Cuba untuk hidup secara sihat dengan makan pintar bersenam dan sihat. Berat badan berlebihan boleh menyumbang kepada penyakit ini. Jika anda mempunyai berat badan berlebihan, melihat kepada menghilangkan berat badan berlebihan dengan cara yang sihat. Satu kadar yang baik penurunan berat badan adalah 1-2 pound seminggu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar