Merawat Insect Bites Berkesan Dengan Ubat Asli

Merawat Insect Bites Berkesan Dengan Ubat Asli

Merawat gigitan serangga berkesan memberi tumpuan kepada merangsang sistem imun anda, supaya anda boleh menjadi lebih berkesan dalam menyembuhkan anda. Tidak ramai yang menyedari bahawa mereka mereka mempunyai potensi yang besar untuk menyembuhkan setiap dan setiap keadaan. Sistem imun anda mempunyai kapasiti luar biasa. Tetapi hanya jika ia berada dalam keadaan yang baik. Sistem imun yang lemah boleh mengurus sedikit. Gigitan serangga boleh hanya kerengsaan kecil dengan kawasan yang dibangkitkan dan merah dan gatal. Atau ia boleh menjadi punca masalah utama seperti malaria. Yang membentuk sistem imun yang lebih baik anda dalam, semakin kecil kemungkinan anda akan mendapat masalah yang serius.

Menggunakan ubat-ubatan yang akan merangsang atau meningkatkan imuniti anda adalah cara terbaik untuk merawat gigitan serangga dan juga apa-apa syarat lain. Kedua-dua penyakit ringan dan syarat serius terbaik dirawat dengan cara ini. Keterukan keadaan hanya menunjukkan bagaimana rendah sistem imun anda. Homeopati adalah sistem semula jadi dan lengkap penjagaan kesihatan yang bekerja dengan meningkatkan sistem imun anda, supaya anda boleh menyembuhkan anda. Tetapi ia berfungsi dalam cara yang unik. Untuk menggunakan homeopati berkesan sebagai prescriber rumah, anda perlu berupaya untuk perlawanan gejala peribadi anda kepada ubat yang paling sesuai.

Sebagai contoh, jika ubat homeopati Ledum adalah pilihan yang baik untuk anda, gejala-gejala anda akan termasuk gigitan dari serangga dengan banyak bengkak dan keradangan. Bahagian yang akan sangat lega dengan aplikasi sejuk, walaupun ia mungkin sudah berasa sejuk. Haba tidak akan diterima baik. Agak menghairankan, mungkin ada ketiadaan sakit, atau sakit adalah minimum.

Walau bagaimanapun, jika Apis adalah ubat yang lebih sesuai untuk merawat gigitan serangga, maka gejala-gejala anda akan juga merangkumi banyak bengkak dan keradangan, tetapi kini ia akan berasa ketat dan keras. Anda akan merasa sakit lebih daripada Ledum, dan ia akan mempunyai ciri-ciri rasa pedih atau terbakar. Satu lagi persamaan adalah peningkatan untuk permohonan sejuk, dengan intoleransi haba.

Adakah anda melihat bagaimana halus perbezaan adalah?

Homeopati menetapkan rumah bukan untuk semua orang, tetapi ia boleh menjadi sangat membantu untuk mengambil kit perjalanan homeopati bercuti dengan anda. Anda tidak pernah tahu apabila ia boleh menyelamatkan kamu sakit, kesulitan, masa, wang, bercuti, hubungan, walaupun hidup anda. Seperti yang telah disebutkan, gigitan serangga boleh berbuat jahat banyak. Yang terbaik rawatan gigitan serangga, apabila anda tanpa apa-apa bantuan, adalah cuka. Dengan menuang cuka ke atas gigitan serta-merta, atau dengan seberapa segera yang anda boleh, ketidakselesaan banyak dan kesan yang lebih serius dapat dielakkan.

Dan jika anda tidak mempunyai apa-apa cuka, maka air kencing adalah hanya sebagai baik, jika agak kurang diterima oleh masyarakat. Saya masih ingat membaca sesuatu bercuti Inggeris di Amerika Selatan. Dia mengekori tangannya di dalam air, di samping mengambil persiaran sungai. Sesuatu yang menggigitnya dan dia segera merasakan kesakitan. Panduan pelancongan menegaskan beliau buang air kecil di atas tangannya, mengancam bahawa dia akan jika perlu. Berhadapan dengan pilihan ini, beliau dipatuhi. Apabila mereka tiba di tepi sungai, tangan beliau telah pulih sepenuhnya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar